Don't wait for the perfect moment, take a moment and make it perfect

Witezz var helt underbar idag! Det var helt klart värt att dra sig iväg till stallet trots alla minusgrader! Jag och anna red först ett varv runt byn - där fick Witezz jobba, la mig på en volt när vi kom till en äng och jobbade lite galopper, sedan ett varv runt travrundan - där vi tog lite "lektime" Witezz fick längre tyglar, vi red bredvid varandra och hästarna fick bestämma lite själva. På sista raksträckan ökade hästarna traven och vi lät dem springa. Dem höll ju trav, haha. 

Tränade lite på Yoga med Witezz också, hon fattar det med huvudet, nu ska vi koppla på att lyfta benet, prövade några gånger idag men hon tyckte bara jag var jätte konstig.

Candlelight och Strumpan fick gå riktigt snabbjobb idag! Vi taggar för solvalla på lördag! 

Nu ska jag ta det lugnt, lägga mig och mysa med Alex.
 Ni får ha det så bra! 
 

Publicerat den 2013-03-14 - klockan 21:15:38





fin bild:D

2013-03-15 » 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback