Stop saying "Tomorrow"

Åh vilken helt underbar dag det här har varit.
Skolan är skolan, ja ni vet. Men i övrigt har jag bara känt mig så bäst. Jag bestämde mig i söndags för att nu j'vlar. En godis-och-lagom-stora-måltider-vecka klarar jag tamef'n! Och det var bara att sätta igång. Äta frukost, äta lunch i skolan, äta lite mellis i form av sallad, träna och sedan middag. Inget småätande i mellan, inga mega portioner bara för att. Och vet ni, jag är ändå mätt. På fredag myser jag och Alex till det lite med att dippa gurka och morötter, baka lite chokladbollar och lite nötter. gottigotti! Längtar, haha!
 
Jag köttade gärnet på träningen också, när jag ändå tränar är det ju lika bra att verkligen träna! Och svettig vart jag!
Nu ska jag borsta och torka mitt hår, måla den sista nageln och sen plugga...
 
 
 


 

 

Publicerat den 2013-03-04 - klockan 20:49:00





» Jenny

Tack snälla!
Härlig blogg du har och fin medryttarhäst. Saknar min egen nu faktiskt, har inte hälsat på henne på flera veckor pga vinteruppehåll och semester.

2013-03-04 » 23:33:11
» Ida

Tack! :D Allt bra? :)

2013-03-05 » 09:07:49

Fin header!

2013-03-05 » 14:36:44
» Petra

heej! himla fin blogg! :D
har du gjort idag då?

2013-03-05 » 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback