The moment you're ready to quit is usually the moment right before miracles happens

Jag har skrivit 2 prov, men jag lever fortfarande! Faktum är att det faktiskt gick ganska bra. 
Undrar dock hur franskaläraren tänker när hon säger att vi ska lära in typ 40glosor (+ yrken och grammatik) och frågan på provet är att vi ska skriva motsatsen till ordet som hon har skrivit. Det motsatta ordet är då en av glosorna vi lärde oss. Men vad fasen betyder ordet hon skrev då? Ursäkta mitt språk, men hon är ju helt vrickad..
Svarade dock på allt annat och tror att jag får minst E! Efter det hade vi matteprov och jag köttade! Tror aldrig det har gått så bra på ett matte prov förut! Där tror jag att jag får ett B, men minst C!
 
Trodde inte jag skulle klara nått av proven eftersom att en hel del av min pluggtid igår gick åt till att laga Witezz täcke och rädda mamma's data från total kollaps. Okej inte riktigt total kollaps men den var överfull med grejer och hur seg som helt. Så avinstallerade ett gäng spel och onödigheter samt mammas säkerhetskopieringar som hon dumt nog hade sparat på datorn (?!) haha!
 
Nu har vi samhällskunskap kvar sen slutar jag! Så skönt! Då ska jag hem, finputsa lite på min gimp jag håller på med och sen jäklar! Då kommer en tävling ut här på bloggen! Så håll utkik!

Sen åker jag vidare till stallet och tränar mina pollar också! Witezz ska ridas ut och Candlelight ska köras! 
Vi hörs senare!
 
 
 

Publicerat den 2013-03-21 - klockan 12:04:19





Just nu kan du få en gratis design/header efter dina egna önskemål, mer info på min blogg!!!
http://ecryttaren.blogg.se

2013-03-21 » 14:26:10

Vem vann gästbloggningen? Kika in på min blogg så får du se resultatet! Kul att du var med och tävlade, om du inte vann kommer det säkert mer små tävlingar fram över! Kram! :)

2013-03-21 » 20:03:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback