4 snabba om mig och Witezz

Jag har..
Ramlat av Witezz 4 gånger efter varandra inom loppet av ca 700m
 
Witezz har...
Aldrig bitit mig, trots alla varningar jag fick när jag lärde henne att pussas...
 
Jag vill...
Tävla Witezz i dressyr och hoppning och oavsett placering kunna känna att jag red en fin och kontrollerad runda som jag kan vara nöjd över.
 
Witezz tycker om...
Att galoppera fort! Hon älskar att bara få springa iväg över ängen i snabbast möjliga fart. Helt tävlandes mot någon!
 


Glöm inte att vara med och tävla om HästShampoo och Balsam från K9 Horse. 
Tryck HÄR för att kommer till tävlingen som avslutas den 8/6. Lycka till!


 

Publicerat den 2013-05-22 - klockan 11:57:00





» Alva

Allt bra idag? :D

2013-05-22 » 12:34:06

Hoppas det är bra med dig!

Säg gärna vad du tycker om mitt inlägg // " Att säga Lycka till mot ekipaget innan på tävlingar" :D

Skulle vara sjukt kul för att få bättre stämning på tävlingar, Dela gärna med dig om vad du tycker om den här idén & sprid den gärna! :D

http://ponnydressyr.se/2013/may/saga-lycka-till-mot-ekipaget-innan-ar-ni-med-mig.html#comment

2013-05-22 » 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback