En grym vecka!

Känner på mig att detta kommer bli en superbra vecka!
Började veckan med att få ett par ridstövlar av mamma, sen beställde jag hem kavajen jag har drömt om några månader. Jag hade nationella prov idag i matte och gick faktiskt ut ur klassrummet med en bra känsla. Och eftersom att vi har haft nationella hela dagen fick vi sluta tidigare. Har sovmorgon imorgon också, men som grädden på moset släpper jag en riktigt rolig grej här på bloggen ikväll!

Har varit i kontakt med ett grymt företag som jag verkligen tycker förtjänar all cred dom kan få! Fick ett sammarbete med dem och ja, mer får ni se ikväll. Håll utkik!

Innan dess ska jag åka till stallet. Witezz ska ridas och travpollarna ska tränas. Hoppas dom sköter sig, vill inte förstöra den hittills grymma vecka pågrund av ett tjafs med hästen.
 
 
Men hörni, håll utkik! Det kommer ikväll, och ni kommer att älska det!

Publicerat den 2013-05-21 - klockan 13:54:01





Gick du på konserten? Vem tog din biljett då och kan inte du visa m&g bilderna dom fick?:D

2013-05-21 » 14:45:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback