Hästcitat av Winston Churchill


Asså det där Winston Churchill...
 så många kloka ord från en enda kille. Man har ju hört citatet "Never was so much owed by so many to so few" men när jag för några dagar sökte efter citat gällande hästar hittade jag dessa, även dom sagda av Winston.
 
 
Amen. Tack Winston för att du förgyllde mitt liv med några kloka ord.
 
Ett annar citat jag fastnade lite för var detta:
Ett väldigt enkelt men sant citat, sagt av någon okänd.
 
Har ni några bra citat? Kommentera!
 
↓ Min omslagsbild på facebook ↓

Glöm inte att vara med och tävla om HästShampoo och Balsam från K9 Horse. 
Tryck HÄR för att kommer till tävlingen som avslutas den 8/6. Lycka till!


 

Publicerat den 2013-05-25 - klockan 13:52:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback