Mellan landar hemma

Lämnade skolan lite tidigare idag. Huvudet dunkade och jag kunde knappt tänka. Hade 2 nationella prov sådär på morgonen och sedan kände jag mig rätt så död.
 
Det här med uppdateringen har ju varit totalt sämst i veckan.Jag fick inte upp min dator på internetet i stallet och så många tidsinlägg vart det ju inte heller...
Har dock ändå haft fullt upp i skolan med nationellaprov hit och dit, och i stallet har vi vart ute till sent på kvällen. Men nu mellanlandar jag hemma en natt, eller hemma och hemma. Hos Alex, mitt tredje hem!

Red iallafall Witezz igår. Red ut henne tillsammans med Anna på Pärlan. Och eftersom att Pärlan endast skulle gå jätte lugnt så tog vi en barbacka tur. Tittade på vattnen - eller. Witezz tittade på vattnen, Pärlan gick i för hon är inte lika mesig som Witezz som tittade med stora ögon på vågorna. haha!
Sen red jag in på en äng och fattade galopp. Witezz gick superduper fint! 
 
Idag ska jag på möte angående sommarjobb, sen ska jag mysa ner mig i Alex säng och titta på film. Åh vad jag har saknat honom. Han följer med mig till stallet imorgon, cyklar med ut på en runda med Witezz och sen sover där med mig.
 
Har en liten grej jag vill visa er också. En video kommer ut ikväll, senast imorgon beroende på hur videofyme känner. Samt en ny poll som jag vill att alla deltar i. 
 
 

Publicerat den 2013-05-15 - klockan 15:06:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback