Min vecka


- Leverera en massa tisdinställda inlägg.
- Träna Judo.
- Åka till stallet och sova där.


- Gå upp tidigt som attan för att släppa ut hästar och fixa mig för skolan.
- Skola

- Åka till stallet och rida Witezz
- "Hålla hopplektion för Anna"
- Sova i stallet.

- Gå upp tidigt som attan för att släppa ut hästar och fixa mig för skolan.
- Skola
Möte inför sommarjobb

- Skola
Åka till stallet och rida Witezz samt träna andra pollar
Sova i stallet

- Gå upp tidigt som attan för att släppa ut hästar och fixa mig för skolan.
Skola
Åka till stallet och rida hopplektion på Witezz.
Träna andra pollar
Sova i stallet.

- Gå upp tidigt som attan för att sälppa ut hästar samt fixa hästar inför tävling.
- Följa med och grooma åt Anna på hopptävling på roo gård.
Hjälpa Cissi att stängsla sommarbete.
Totally free!





 

Publicerat den 2013-05-13 - klockan 09:12:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback