Skoldagen lider mot sitt slut

Har en lektion kvar, sen ska jag nog hem och ta en power nap innan intervjun. Mina ögon går i kors, ändå ha rjag sovit ca 9h i natt.
 
I helgen blir uppdateringen riktigt låg. Jag åker nämligen iväg på Elitloppet på lördag morgon och stannar i Stockholm tills på söndag. Jag tar med mig Alex och tillsammans med några andra vi känner ska vi stå och sälja typ kepsar, T-shirtar etc för att samla in pengar till Ponnytravet. Bara det är riktigt kul, men som grädden på moset så får jag ju komma in på Elitloppet gratis! Najs huh!
 
Jag har lagt in några tidsinställda, hoppas på att hinna göra några fler, men om inte så kommer det iallafall nått litet randominlägg.
 
Witezz får en liten vila under helgen. Tråkigt, men vad ska man göra... Vi får se när jag komer hem på söndag, kanske får hon ut och röra på sig lite då.
 
Jag hoppas ni har en riktigt bra helg, nästan lika bra som jag, så hörs vi på söndag, alternatvit måndag!
 



Glöm inte att vara med och tävla om HästShampoo och Balsam från K9 Horse. 
Tryck HÄR för att kommer till tävlingen som avslutas den 8/6. Lycka till!


 

Publicerat den 2013-05-24 - klockan 14:15:00





Hej! Vilken fin blogg du har! :)

Kram Evelina

2013-05-24 » 18:20:39

Jättefin blogg :). Älskar din header .. Vem har gjort den,provar skriva in det som står åvan (alltså vem som har gjort den,men står att bloggen inte finns)

Svar: Tack så jätte mycket!Hmm, konstigt. Jag kommer in på hennes blogg, adressen är http://linneahultfeldts.blogg.se/ :)
norinjonna.blogg.se

2013-05-24 » 22:02:19

SV: tack så mkt!

allt bra med dig idag? :P

2013-05-24 » 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback