Stallfri dag

Idag är Witezz "ledig". Jag ska vara i stallet torsdag-söndag sen så det kändes lättast att låta henne vila idag då. Mina planer för dagen är istället att skriva ihop ett CV, ett personligt brev samt skriva ut en bild. Sen ska jag pallra mig upp till McDonalds.

Jag ringde dit igår och frågade ifall dom behöver fler sommarjobbare, och fick svaret att dom ska titta igenom de som ansökte tidigare och se hur många de ska anställa. Han sa att jag kunde lämna mitt CV så skulle de läsa genom mitt me.

Känns super! Hoppas verkligen att jag kan få jobb där, får dock jobba trippelt i Juni då med Feriejobb på kommunen, McDonalds (om jag nu får det) och ridläger i stallet, hehe. Men det löser sig, det gör det alltid!
 
 
 
Vill också säga Tack så mycket! För den otroligt välkommnande statistiken ni ger mig! Tack, hoppas ni stannar!!

Publicerat den 2013-05-08 - klockan 10:48:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback