There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man

Nu är tävlingen uppstartad och jag är så glad att jag har fått nöjet att sammarbeta med detta superföretag! Älskar deras produkter otroligt mycket, kanske finns det en chans att min polle har någon man kvar vid sommarens slut.

På tal om Witezz så gick hon jätte, jätte bra idag! Vi började ridturen med att klättra lite berg, sen vidare en sväng runt travrundan och byn. Hon skrittade jätte fint, travade jätte fint och galopperade jättefint. Hon var helt enkelt fin hela tiden! På vägen hem klättrade vi lite till, när vi ändå gick förbi liksom. Witezz tyckte det var jätte roligt att skutta runt på stenarna, själv är livrädd för att hon ska halka mot stenen samtidigt som jag dregglar över rumpmusklerna som blir. onomnomnomnom. 

Red ut en sväng på Illuztra också, inget märkvärdigt. Följde med ut på en skritt och travtur då Anna red ut som uppvärming innan hon skulle jobba med lite markliggande- och upphöjda bommar.

Imorgon är planen att direkt efter skolan möta min farmor på busstationen, ta med henne hem. Prata, fika och göra allt sånt där man gör med sin farmor och efter det går bussen till stallet klockan 5. Fullspäckad dag med andra ord, hoppas också på att få något lite sms från hööks, hehe. 
 

Glöm inte att vara med och tävla om HästShampoo och Balsam från K9 Horse.
Tryck HÄR för att kommer till tävlingen som avslutas den 8/6. Lycka till!


 

Publicerat den 2013-05-21 - klockan 21:27:00





Fin bild :)

2013-05-24 » 18:29:07
» Elin

Så söt bild! :)

2013-06-02 » 12:46:26

Så söt häst :)

2013-06-02 » 12:50:40

så söt!

2013-06-02 » 12:58:28

jätte fin blogg :)

2013-06-02 » 12:58:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback