Trick-lista

Har spenderat i princip hela skoldagen på att söka runt en massa på internet efter olika sätt att muskla rygg och rumpa på hästar, men också en hel del roliga tricks. Sökte efter det i hopp om att få en sån där YES, DET DÄR SKA JAG LÄRA HENNE, men det slutade egentligen med att jag satt där och hade ännu mer beslutsångest än någonsin tidigare, vad ska jag börja med?
Hittade iallafall dessa;
 
Buga 
Snurr 
Kompliment 
Vacker hov 
Bergsgeten
Nicka
Skacka på huvudet
Apport
"Le" (flema)
Skämmas
Kramas
Följa handen
Dricka ur flaska
Kliva upp och stå på pallar 
Sparka fotboll
Ligg
Sitt
 
Fattar ni då att jag får lite beslutsångest... haha, vi får se vilket det blir tillslut. Funderar lite på buga, det låter som något vi kan klara av, sen är det ju bara att beta av. haha! Har ni något tips, eller förslag, kommentera gärna!
 

Publicerat den 2013-05-20 - klockan 13:28:00





Älskar verkligen din blogg..!! Så sjukt peppande och positiv! Älskar det! Du verkar vara en sådan människa som tar till sig av livet och inte sitter hemma och rullar på tummarna. ;)
Men jag har en frågestund på min nya blogg och det skulle betyda ALLT om du frågade!
Kramisar❤

2013-05-24 » 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback