Update

Okej, under den tiden då jag inte har bloggat har detta hänt:

+ Vi har startat två travtävlingar
   Jag kom 1:a på Gävle med Strumpan. Sedan andra gången på Gävle kom jag 1:a och 3:a med Strumpan,
   samt 2:a med Candlelight. Anna kom 3:a i montén med Candlelight.
- Witezz vrickade sig förmodligen i hagen
  ...och visade lite hälta under en dag, samt var lite varm i fötterna.
+ Vi har ridit första ridlektionen
   ....Det gick super bra, jag berättade mitt och Witezz lilla svänga-ut-rumpan-åt-höger-hela-tiden-problem och
   fick hjälp med det. Samt fick en massa beröm för hur fin Witezz har blivit och vilken utveckling vi har gjort.
- Jag och Alex bråkade
  ... Det var inte kul.
Det löste sig
 
Mina senaste instagram bilder samt en bild från senaste ridlektionen:



 
 
 

Publicerat den 2013-05-07 - klockan 10:11:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback