Smile because it's friday

Av någon anledning så känns det så skjukt skönt att det idag är fredag. Slutet på en olidlig skolvecka, mörka ridturer och korta dagar. Nu väntar två, härliga dagar fyllda med ljus och andra skojigheter!
 
Jag har precis ätit lite tacos, typical fredagsmat, och ska strax leta film tills ikväll! Känner för att ha en sån där riktigt myskväll där man glömmer allt vad skolan heter och bara andas ut. Imorgon är det globen horseshow och som jag längtar! Fick dessutom redan på att Lovisa ska gå med oss vilket bara gjorde det hela ännu bättre!
Så direkt på morgonen imorgon åker jag ut till stallet och tar ut Witezz så hon får röra på sig. Tänkte inte jobba henne så otroligt mycket utan vi tar nog en lägre form idag, flyttar lite bara för att se om hon svarar på skänkel och så tar vi några backar också!
 
Stallet ska fixas och om jag inte minns fel så sa Cissi något om julpynt också! Alltid lika mysigt att fixa i stallet, och ljusstakarna åker upp vilket gör att det blir en helt annan stämning i stallet, åååh så mysigt, vintern är alldeles strax här!!! Brukar ni julpynta stallet?
 
 
 
 
 

Publicerat den 2013-11-29 - klockan 17:37:00





Härliga bilder :)

2013-11-29 » 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback