Att dom inte kan lägga tiden på något bättre

 
Vad är detta, undrar du nog när du läser detta. Och det ska jag berätta för dig! Det här är de nya reglerna i TR för hur stor logga man får ha på sin tävlingsutrustning när du tävlar i respektive gren. Nu är jag inte sådär jätte insatt och har inte så stora märken på min utrustning men jag tänker på er som har det och jag känner mig nästan lite besviken.  
 
Besviken på att de väljer att lägga tid på en sån här regel istället för att ändra många av de andra reglerna som verkligen skulle behöva en uppfräschning. Tänk dig också hur mycket flera andra ekipage kommer att få rensa ut ur sina tävlingsgarderober pågrund av detta. Tänk hur mycket pengar många har lagt ut som dem hade kunnat köpa mycket annat för istället. 
 
Dessa regler kommer att börja gälla från och med 2014, så passa er med vilken storlek ni väljer på brodyren nu till SIHS-mässan, eller vad ni inhandlar för märken till nästa tävlingssäsong...

Publicerat den 2013-11-08 - klockan 13:48:00





Jag tycker att dessa regler är jättelöjliga. Lägg ner mertid på annat tycker jag!

2013-11-08 » 16:09:48

Håller verkligen med om att det måste finnas vettigare saker att lägga fokus på...

2013-11-08 » 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback