Dör den osminkade döden

Är ni sånna som aldrig sminkar er annat än när ni ska till skolan alternativt ska ut med kompisar, eller är ni som jag och knappt kan gå utan smink? Hur som helst så är det precis vad jag gör idag. Försöker intala mig själv att det inte är bra att ha på sig smink dygnet runt och Witezz älskar ju mig ändå! Så idag kör vi på en naturlig stall-look med inslag av termobyxor och tjock jacka!
 
Idag blir det ännu en mystur med Witezz och Preztige, hoppas jag då jag inte vill rida Shahzam. Han är inte riktigt min typ. Ända skillnaden idag från alla andra turer är att det är ljust och att vi möjligtvis rider en annan väg. Om jag rider barbacka eller ej har jag inte bestämt ännu men vilket som är ju okej! 
 
Mina söta snickersmuffins som jag bakade igår får hänga med till stallet och jag kan sudda ut ännu en avramling. Jag har verkligen bakat järnet nu på senaste för att baka av allt, och samtidigt gäller det ju att inte ramla av under tiden, haha! SNickersmuffinens blev iallafall supergoda och alla påstår att jag nu har en back-up plan som konditor om inte mina andra framtidsplaner skulle fungera, hehe!
 
 
Möjligtvis kommer det upp en liten överraskning här på bloggen ikväll, det beror på en liten, liten sak! Men annars slänger jag upp det senare! Kan lova at tni kommer bli glada iallafall! 

Publicerat den 2013-11-09 - klockan 09:10:27





Grymt bra kommentar, kunde seriöst inte skrivit det bättre än dig!
Härligt att ha någon i alla fall som tycker ungefär lika som mig. Tycker precis som dig, grymt, grymt bra kommentar måste jag säg!
Blev grymt glad av den att folk faktis har lite snusförnuft ibland!

Tack för DIN åsikt, riktigt kul att läsa! <3

Om du inte har något emot det kommer jag nog publicera din kommentar i ett inlägg, tyckte verkligen det var grym!

2013-11-09 » 16:47:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback