Förberedelse är A och O

Sitter och förbereder mig inför en samhällsredovisning om ideologier samtidigt som jag drömmer mig bort till en värld där skolan inte fanns. Vill bara att skoldagen ska vara slut så att jag kan åka vidare till de fyrbenta djuren som fyller mitt liv, även om det denna gången inte är "mina" pollar. I natt aktiveras dessutom mitt nya simkort och jag kan äntligen, till fullo, börja använda mina nya, fina mobil.
 
Mamma var sådär lagom glad över att jag råkade spräcka skärmen på min gamla, hennes blivande, mobil igår. Själv är jag glad att jag överlevde den där hemska cykelturen! Jag riskerar nämligen livet mer när jag cyklar än när jag rider eftersom att cykeln på något magiskt vis får eget liv och börjar göra lite som den vill när jag sitter på den. Eller så är det bara jag som är kass på att cykla...
 
Taggar lite westernridning snart då, men först - en redovisning!
 

Publicerat den 2013-11-20 - klockan 12:11:33





Härlig bild:= ) Hoppas din dag kommer bli toppen <3

2013-11-20 » 13:13:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback