I freakin' made it

Jag måste vara världens absolut bästa försoverska! Alex råkade trycka fel så istället för att snooza 10 minuter så vart det att försova sig 35 minuter. Hade alltså ca 10 minuter på mig att kasta mig iväg till skolan, och bästa som jag är så klarar jag det! Sitter alltså i skolan just nu, hungrig som aldrig förr men ska vandra iväg till cafeterian alldeles strax!
 
Idag åker jag iväg med den tidiga bussen till stallet. You gotta love thursdays! Witezz och Preztige ska ut och skritta och travas lite, precis som i tisdags, hoppas att det blir lika mysigt idag som då och inte himlen öppnar sig eller liknande. Men än så länge ser det säkert ut och det blir säkerligen lika mysigt idag! Ska dessutom försöka sno åt mig Cissi's pannlampa eftersom att den är mycket bättre än min, hehe!
 
Något annat ska inte göras idag! Jag måste verkligen säga att från att ha varit i stallet 5 dagar i veckan och sedan går ner på 4 dagar i veckan så blir det väldigt tomt. Jag får ju nästan träningsabstinens. Men, men... Jag antar att det kan vara bra med en extra pluggdag, hehe!
 

Publicerat den 2013-11-07 - klockan 10:05:58






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback