Innovationcamp 2013

Asså, fy satan vad roligt vi har haft det idag! Förväntningarna var inte på topp när jag klev upp klockan 7 imorse och 12 timmar i en och samma lokal stod på schemat, men oj så fel man kan ha! Vart tilldelad världens bästa grupp, hade ett riktigt bra case att lösa som både var svårt och utmanande med roligt och spännande! Har lärt känna många nya människor, kommit närmare och faktiskt fått helt nya kompisar, lärt mig mer om vuxenvärlden och dessutom har jag kommit ett steg närmare att övervinna min lilla rädsla för att stå på scen. 
Jag har iallafall en sak att säga: Får ni läsare någonsin chansen att vara med på ett Innovation Camp i sammarbete med UF - T A  C H A N S E N ! ! !
 
Vi vann inte, vi kom inte två och inte trea och jag tackar hästvärlden för att den har gjort mig till en sån bra förlorare! Utan den hade jag förmodligen gått hem lika bitter och sur som de flesta andra från campet som inte vann, men istället såg jag det positiva i det och gick hem med ett leende på läpparna. Ett halvt iallafall, med tanke på att jag är så otrolig mörkrädd och gick den största biten själv.
 
Imorgon har jag kompensationsledigt halva dagen och "plugga-hemma-ledigt" resten av dagen, med andra ord kommer jag förmodligen blogga en del, baka lite och sen ringa A-K för att åka till stallet. Hon, jag och Anna rider ut en sväng med våra ponnysar. Vi visar A-K en ny väg och sen fikar vi lite på det! Fast, allra först av allt ska jag sova ut!
 
 

Publicerat den 2013-11-12 - klockan 21:28:24





Sv: Alltså nosluddet håller ju inte bettet varmt, men en del av kylan håller det ju borta, det borde ju inte bli sådär ISKALLT liksom :)

2013-11-12 » 22:17:00

Sv: Haha jag måste också prova det nu, bara för att. Har faktiskt aldrig gjort det, men vet att en kompis brukade göra det på vintern, haha ;) <3

2013-11-12 » 22:26:49

Oj, hjärtat gick per automatik! Ursäkta, hehe :P

2013-11-12 » 22:27:31

Sv: Ja absoult! Tack! :D

2013-11-12 » 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback