Jag lyser i min frånvaro

Precis hela dagen har gått åt till att plugga. Jag gick en promenad direkt på morgonen med Alex och satte mig sen direkt vid den här uppgiften. 5 A4 sidor ska vi skriva om fotografiets historia, och visst att jag tycker det är kul att fota och jag tycker det är hur häftigt som helst att den första kameran endast var en låda med ett litet, litet hål i och en vit vägg, men sånt här kan jag leva utan. Sen har jag ett tal att redovisa imorgon också där inte ens hälften är skrivet - vad hände där Jonna?
 
Har tagit lite småpauser under dagen dock för att strimulera hjärncellerna lite och låta huvudet vila. Lite judoträning har jag hunnit med och rets första julgodis är inhandlat. Har dessutom skickat efter årets första julklapp, och precis som varje år undrar jag varför sjutton jag är så tidig då jag hatar att sitta och hålla på presenter. Tror iallafall att personen i fråga kommer bli superglad över julklappen!
 
Nej, nu måste jag skriva vidare på den här !@#%!$ uppgiften. Tack för alla kommentarer, de lyser upp min, i övrigt, gråa dag!
 
 

Publicerat den 2013-11-25 - klockan 19:53:00





» evie

Kämpa på - snart ligger den här uppgiften bakom dig :)

2013-11-25 » 19:58:30

Så söt bild <3 Lycka till med uppgiften ;)

2013-11-25 » 21:05:36

Sv; Jag "uttalar" mig inte, jag skriver precis det jag fått veta av veterinär, tränare och andra hästmänniskor. Det är väl ganska självklart att jag inte vet allt när jag är 12 år gammal?

Angående mitt ridtips - det är en dressyrtränare som tränar Grand Prix ryttare som själv sagt det här till mig så jag tror ju knappast att några bittra bloggläsare har mer rätt än han. Alla har sina åsikter så låt mig få skriva mina åsikter på min blogg!

2013-11-25 » 22:17:20
» Tuva

Kämpa på med uppgiften! För övrigt var den där bilden supersöt!

Jo, jag känner igen det där ;)

2013-11-26 » 07:27:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback