Life is never easy for those who dream

Vaknade upp med en saftig nackspärr och känner mig nu en aning stelopererad. Kan inte röra nacken åt höger och även om det här inte är den värsta nackspärren jag har haft så gör det alltid så jäkla ont så jag kör en hemstudiedag idag. Jag tänkte faktiskt alldeles strax se om jag kommer upp på cykeln för att hämta lite grejer, annars blir det en liten promenad fram och tillbaka. Vädret är ju helt okej idag faktiskt! En så klar himmel att man nästan kan se kylan i luften!
 
Stallet ska jag däremot försöka ta mig till idag. Tanken är att inte bara Witezz ska få komma ut och röra på sig idag utan även Candlelight. Jag hoppas därför verkligen att nackspärren släpper, kan inte ens tänka mig hur "skönt" det kommer vara att köra annars... Witezz runda blir precis som de senaste rundorna, kort och lugn. Men kan jag idag så ska jag försöka jobba ihop henne ännu lite mer än igår och från början den här gången! Jag ska göra mycket halvhalter och se om hon tillslut bär sig själv lite mer!
 
Candlelight får nog komma ut på några varv i lugnt joggingtempo eftersom att det är ganska hårt i backen just nu. Det är ju nästan som att trava på asfalt även på grusvägarna vilket begränsar möjligheterna en hel del! Ridtrava går än så länge bra om man tänker på tempot men Candlelight har en hel del tryck i sitt steg även när hon "joggar" så vi får ta det lugnt helt enkelt!
 

Publicerat den 2013-11-14 - klockan 09:05:11





Gud vad mysig header!!
Trevlig blogg också, kram! :)

2013-11-14 » 09:54:46
» Tyra

Vilken härlig blogg du har. Höstig och jättefin! Kram

2013-11-14 » 10:08:39

Sv: Haha! Fast jag tycker att hon var fin i sin korta man. :) allt behöver inte vara enligt rasstandard ;)

2013-11-14 » 16:30:29
» sara

hej gör du gratis designer ?
sjukt fin blogg

2013-11-14 » 18:20:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback