No need to worry, I am alive

Jag hoppas ni inte har tyckt att detta överflöd av inlägg som bara ploppat ut ifrån bloggen idag har varit jobbigt! Inspirationen har blomstrat och... ironin med. Skämt åsido så har det verkligen varit tomt på bloggen idag! Jag har haft få tillfällen att sitta vid datan och när jag väl har haft data-tid så har det kommit upp något annat!

Har i och för sig bara hypat över att min nya mobil har kommit och setat och väntat på besked från Alex att avin har anlänt! Så mer än så, plus några tråkiga lektioner har det inge varit! Nu däremot sitter jag på bussen till stallet och skriver mitt allra sista mobilinlägg à la android! Witezz ska få komma ut och röra på sig tillsammans med Preztige idag och jag funderar på att låta henne gå väldigt lugnt. Lång och låg, men samtidigt samlad. Jag och Anna kommer säkerligen hypa över min telefon och prata om allt från appar till funktioner, så koncentrationsnivån kommer nog inte vara hög!

Har även lite andra tankar i huvudet som jag tänkte presentera för er ikväll. Det kommer kräva en hel del engagemang från min, men också er sida. Det kommer nog bli jäckligt roligt, så värt det kommer det absolut att vara! Ska fundera lite till bara, så hörs vi mer ikväll och då släpper jag de förhoppningsvis!

Publicerat den 2013-11-19 - klockan 17:23:05






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback