Today is today.

Jag sitter i nuläget på bussen till stallet. Anna är redan där och förhoppningsvis har de gjort som dem skulle och börjat packa de mesta till imorgon. När jag sen kommer så hjälper jag Anna på volten. Candlelight ska få ett mjukgörande och härligt pass innan tävlingen så vi kör lite böja, ställa och flytta. Några övergångar blir det nog också!

Efter passet får Candlelight komma in och få lite massage, backontrack-lindor och sköna täcken medan Anna och Ella och fixar Witezz, Pärlan och Preztige. så när Candle är klar drar vi ut med nästa gäng.

Witezz ska få gå lite lugnt idag, lång och låg form - självbärande. Hon tycker det är mysigt och jag med! Hade egentligen tänkt ta någon galopp men när Cissi i sista sekunden tyckte att Preztige skulle följa med så sprack de planerna.
När stallet och all packning är klar så har vi lite fredagsmys med tacos och kanske någon film. Det blir dock sängdags tidigt ikväll då jag vill vara pigg och alert imorgon. Vi har ett bra, men ganska tufft lopp framför oss!


Förresten, vad tycker ni om ändringen i designen? Jag är lite osäker på bakgrunden, och kommer nog ändra en del i framtiden men är jätte nöjd med headern, eller headrarna kanske jag ska säga...

Publicerat den 2013-11-22 - klockan 17:18:04





Fin bild :D

2013-11-22 » 17:38:27

Headern är fett cool ju :) Designen med!

2013-11-22 » 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback