Schnailgull tipsar

Klickade mig igår in på den här grymma sidan, full med snygga skal och dylikt till både telefoner och laptopar. Letade efter ett skal till min nya mobil samt en dammplugg. Sjukt bra grej att ha och kostar inte alls mycket. Den hindrar damm, höstrån, stöv, hästgodisrester och annat smått att krypa sig ner i ladd-sladd-hålet och i hörlurs-hålet. Den och ett bumper skal är på väg hem till mig och borde anlända imorgon! Frakten var inte alls dyr vilket jag vart väldigt glad över, vart jag än har tittat har inte bara skalen kostat över 100lappen, utan även frakten...

Har även tittat in lite av deras designskal, designade utav: Malin Wallberg, Idadesign och Avanna. Sjukt snygga, och helt unika skal. Du kan inte hitta dem någonstans och ett, om inte flera, utav dessa kommer att stå på min önskelista till jul! Älskar att det fanns ett stort utbud av olika sorters skal, både stilrena och lite mer plottriga. Här kommer jag helt klart inhandla alla mina kommande telefon och data köp. Fundera på att köpa ett dislapyskydd både till telefonen och datorn därifrån - billigt och bra!
 
 www.iDiwa.se

Publicerat den 2013-11-26 - klockan 18:13:00





» Anita

Snygga skal!

2013-11-26 » 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback