Shapleys M.T.G - Mirakelmedlet

"Shapleys M.T.G. original. Ett undermedel för hudbesvär samt ökar pälsväxten avsevärt med upp till 7.68cm på 5 veckor. MTG kan du använda vid till exempel regnskållor, skavsår, rivsår eller skav av sadelgjorden, torr man och hur, man och svansklåda eller om du bara vill ha längre svans eller man. Ett undermedel som verkligen fungerar."

Det här medelet har cirkulerat runt på flera olika bloggar och hemsidor på senaste och jag ska inte ljuga och säga att det inte har fått min uppmärksamhet. Jag var väldigt kritisk i början, speciellt när jag såg det på ponnysanning som verkade få det hela att handla om att manen växer. Men när ja har pratat med hästkompis runt omkring och hört flera som använt det och dessutom har det funkat så har man bra lust att prova på Witezz i sommar.

Som ni vet så kliar hon både man och svans på sommrarna och vi har just nu ett medel vid namn Kill-itch, vilket funkar till viss del, men jag menar. Manen är ju avklippt så så bra funkade det inte. Det här medlet sägs ju hjälpa mot torra hårbottnar, klåda i man och svans och annat som jag har funderat på som skulle kunna vara orsaken. Att jag har hört kompisar som säger att det funkar gör mig inte mindre intresserad heller.
 
Egentligen skulle det ju vara så sjukt värt det. Jag skulle i sådant fall ha en häst men man i sommar. En häst som jag inte behöver duscha en gång i veckan och smörja med äckligt medel varannan dag. Plus att hon inte skulle behöva ha det där fula täcket... Jag erkänner att jag är kritisk, men att försöka skadar väl inte. Det är iallafall värt att fundera på!
 

 


Publicerat den 2013-11-15 - klockan 13:43:33






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback