This is what's happening today

Idag går jag upp en timme tidigare än vad jag annars tidigast brukar göra. Fast... eftersom att det är tisdag så går jag tekniskt sett upp 2 timmar före "normal" uppstigning. Men idag är ingen vanlig dag, nej för idag är det Innovation Camp som våra lärare tyckte att vi skulle vara med på. Jag kan säga att protesterna i klassen har varit skyhöga, men personligen tycker jag att det verkar ganska roligt.
 
Vi kommer att befinna oss inne i ett rum på sparbanken, tillsammans med en drös andra ungdomar, i 12 timmar. Vi är inte tillåtna att lämna stället då gruppen isådant fall blir diskvalificerad och uppgiften för dagen blir att lösa ett "case". Innovation camp sammarbetar med andra företag som då har ett "problem" eller liknande och det blir våran uppgift att försöka komma på en lösning. Bästa lösning vinner och vad priset blir får vi se imorgon! Hela den här grejen ska tydligen inte bara vara en väldigt rolig upplevelse utan också en väldigt bra sak att sätta på sitt CV.
 
Som ni kanske har förstått så vilar Witezz idag! Anna är snäll och åker till stallet för att träna Candlelight och fixa stallet, medan jag har ordnat sällskap till på onsdag. Både A-K och Anna följer då med på en ridtur på sina pollar eftersom att Anna absolut inte kunde tänka sig att låta mig rida Preztige - haha, känner igen mig lite där, vilket även det är så snällt! Att jag dessutom får skjuts ut av A-K är nästan lite för mycket lyx.
 
Vad hittar ni på en dag som denna?
 

Publicerat den 2013-11-12 - klockan 07:10:00





Söt bild :)

2013-11-12 » 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback