Top 2 från JB

Hehe, ni trodde säkert att jag menade Justin, men nope. Jan Brink it is. Ni vet, det här är en hästblogg!
 
1. Fleecetäcket med teddyfoder!
På riktigt, det snyggaste fleecetäcket jag ha sett - och jag har sett en del! det ser så himla mysigt ut för hästen och färgen är så himla snygg, specellt tillsammans med det vita teddyfodret! Ett annat jättestort plus är att det inte står Jan Brink över precis hela täcket!
 
2. Sadelunderlägget!
Tycker dom "vanliga" teddypaddarna är så otroligt fula. Sen att dom nästan aldrig ligger helt bra gör det bara ännu sämre! Jag kan ju inte tala för hur det här kommer ligga men snyggare är det i alla fall!
 
 
 
 
 

Publicerat den 2013-11-13 - klockan 15:16:00





» Moa

Taack :)

2013-11-13 » 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback