Vad skulle jag göra om...

Vad skulle du göra om du kom på första plats i nästa tävling du ställer upp i?  
Gråta av glädje, känna mig riktigt stolt, ta åt mig av alla grattis, de fina orden - Allt. För att jag och Witezz har tagit oss dit, tillsammans! Framför allt skulle jag rida ärevarvet som en boss samtidigt som Witezz säkerligen skulle bli rädd för domaren eller något så jag ramlar av.
 
Vad skulle du göra om Justin Bieber knackade på din dörr? 
Fangirla sönder i några minuter och sen ge honom en stor kram, tacka för musiken han har skrivit och sjungit, bett honom att komma in och äta "swedish fish" med mig och sen fråga han en massa frågor som jag vill ha svar på!

Vad skulle du göra om Witezz behövde triangelmärkas? 
Då skulle jag (självklart efter tillstånd från hennes ägare) satsa stenhårt på trickträning, frihetsdressyr och att skogsmulla runt i skogen i halsringen som jag ska lära henne ridas med! Hon är en speciell häst för mig. I'm not giving up on you!
 
 
Vad skulle du göra om ni flyttade till en helt annan stad/land? 
Beroende på vart så vette sjutton om jag skulle flytta med. Jag går näst-sista året på gymnasiet, jag rider i världens bästa stall jag har världens bästa kompisar här, så allvarligt talat tror jag inte att jag skulle flytta med.

Vad skulle du göra om du kom till stallet och såg nån random människa rida på Witezz? 
Jag skulle bli extremt besviken och kräva en förklaring samt en bra anledning till att dem låter någon annan rida Witezz utan att fråga mig. Haha, låter nästan som att jag äger hästen.

Vad skulle du göra om du fick rida Palle i en vecka? (Alltså vad skulle du göra med honom, typ ridning osv.) 
Kan börja med att förklara för mina käre läsare att Palle är min tränares dotter's häst! Haha, jag skulle nog vilja prova rida igenom ett dressyrpass på honom, bara för att få känna hur det är att sitta på en häst som verkligen, verkligen kan. Som har gått höga klasser i dressyr(körning). 

Vad skulle du göra om Tyra Sjöstedt kommenterade att hon läser din blogg och att hon älskar den? 
Jag skulle skriva ett inlägg på min blogg dedikerat till henne. Där skulle det bland annat stå med att gylfen på "starrider-ridbyxorna" inte fungerar som den ska! Att jag gillar hennes ridövningar som hon har lagt ut många gånger och att jag tycker att hon är en bra förebild!
 


Publicerat den 2013-11-09 - klockan 23:07:00





Söt bild! :)

2013-11-10 » 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback