Vårkänslor

Jag vet inte hur ni har det i era delar av Sverige, men här lyser solen med flera plusgrader och när jag imorse tog en tripp till affären fick jag sånna otroliga vårkänslor. Hörde fågelkvitter och sånt, ni vet. Hur härligt som helst!
Men så sitter jag ju här. Vintern är på ingång, massor av barn springer runt i huset och ritar på varandra samtidigt som min Apelsin-Dumle-Marsmallow-kladdkaka är i ugnen. 
 
Witezz ska få komma ut och röra på sig idag, igen, haha. Ella är, som tidigare sagt, ute och hon lär hänga med oss ut på ponnysarna. Beroende på vem Anna kommer att rida så blir det kanske en lite längre tur idag, annars blir det som vanligt en kort tur i skritt och trav. Vi har ju inte så många ponnysar att välja på nu när de går på vila allihopa, så vi tager vad vi haver helt enkelt.
 
Ska förövrigt hinna klämma in lite målande med Cissi, men eftersom at jag inte planerar att sova över så blir det nog lite svårt. Annars har vi ju hela dagen imorgon på oss också då jag förmodligen kommer med den tidigare bussen och stannar hela dagen. Tycker det är en helt annan känsla att vara i stallet på helgerna än på vardagarna! Visst?
 

Publicerat den 2013-11-16 - klockan 10:30:41






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback