Free yourself.

Det var ett tidigt uppvaknande idag, för ingenting. Jag sov hos Alexx och smsade min lillasyster ca 10 gånger om hon var vaken eller inte. Hon svarade inte, men jag tänkte att hon säkert har ställt klockan så hon vaknar i tid. Hon har säkert en plan.. Ha-Ha-Ha, min lillasyster, en plan? Vad tänkte jag med. När jag ännu inte, 10minuter innan vi brukar gå, fått något svar så ringde jag henne och mötes av en mullvadsliknande morgonröst.
 
Självklart har hon försovit sig, man kan inte lita på henne. Så vi åker till stallet med den lite senare bussen. Det är inte så mycket som ska göras. Candlelight, Strumpan och Witezz ska få komma ut och röra på sig lite lugnt. Alla grejer från gårdagens tävling ska packas upp och sen ska vi fixa i stallet. Vädret är jätte fint och jag tror att kameran får följa med. Kanske kan jag änligen ta lite bilder till min kommande design. Man är så oinspirerad utan fina bilder!
 
Hoppas ni också har en bra dag, så hörs vi senare! 
 
 


Publicerat den 2013-10-06 - klockan 11:30:54





Så fin :)

2013-10-06 » 12:07:38

SV: härligt att höra :D Tackar!

2013-10-06 » 12:39:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback