Friday, friday, friday, friday, friday!

Fredag, älskade fredag! Foten känns mycket bättre idag. Jag kan faktiskt nästan gå normalt och bara det känns helt underbart! Vi hade sovmorgon i morse så hade skola mellan 10.55 och 15.40. Inte så illa med tanke på hur utvilad man blir med så många timmars sömn! Idag får Witezz vila, det är hon välförtjänt av, och jag ska traggla mig igenom en hel del matteuppgifter och några sidor psykologi.
 
Har börjat med min design igen så ska göra en tillfällig höstdesign och lägga ner mer tid på en vinterdesign! Har trgglat lite med bakgrunder och bollat lite idéer om headern. Ser framemot att byta design, är måttligt trött på den här även om den är riktigt snygg!
 
Måste få ge lite cred till er också! Det finns inga ord för hur glad jag blir över alla kommentarer där ni berättar att ni tycker Witezz är väldigt, snygg, söt etc. Blir helt varm i kroppen och bara alldeles glad varje gång en sådan trillar in! Att hon är världens finaste häst i min värld är väl ganska självklart, men att även ni tycker att hon är fin är jätte kul! Guld värt!
 
 
 

Publicerat den 2013-10-18 - klockan 13:34:00





Härlig bild :)

2013-10-18 » 13:44:21

Super härlig blogg verkligen :)
vill du göra ett bloglovin byte me mej?

2013-10-18 » 20:26:49
» frida

bloglovinbyte?:) kommentera om du lägger till mig så lägger jag till dig med!

2013-10-18 » 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback