Give a horse what he needs and he will give you his heart in return.

Verkar inte som att min tidsinställda inlägg sparades igår, för uppenbarligen har inget kommit ut imorse som det skulle. Hittar det heller inte i utkast så ännu en gång har blogg.se slarvat bort ett inlägg. Well well, får skriva om det och lägga ut under dagen!

Vädret ser inte mycket bättre ut idag och jag har lika mycke lust att hoppa upp och rida som igår. Men som jag brukar säga; If it's up to be, it's up to me. Idag ska jag och Witezz använda lite mer muskler, vi ska jobba på saker som tidigare har varit svårt för oss och vi ska klättra ett steg högre på vår framgångsstege. Det lär bli ungefär samma ritt som igår, möjligvis någon ändring. Anna rider nog Candlelight, vilket passar ganska bra. Dom kan träna på sitt och jag och Witezz på vårt.
 
Vårat huvudfokus kommer nog att ligga på min sits samt att Witezz ska vara fram för skänkeln och ha frammåtbjudning. Vi kanske gör några övergångar också men isådant fall mest mellan trav, skritt och halt! Galopp fattningar sitter redan riktigt bra så det känns onödigt att sitta och trycka på det alldeles för länge!
 
 
Innan stallet följer jag med Marre till H&M, hon ska handla någon tröja och jag har också lite saker att inhandla. Det är ju dessutom ett perfekt tillfälle att umgås en liten stund med min bästis! Ska bara försöka att inte slösa allt för mycket pengar.. hehe.

Publicerat den 2013-10-23 - klockan 14:02:24





» Freia

Gud vilken söt ponny! :D

2013-10-23 » 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback