Halloween bak

Såhär lagom till halloween passar jag på att köra lite avramglingsbak. Har några till att baka av nämligen så det är ju bara att köra igång, passar ju perfekt eftersom att det är ridlektion imorgon. Då kan jag ju passa på att bjuda ridläraren på lite gott! Har lite kvar att fixa men jag tar en liten paus alldeles strax och tittar på bio. Mamma bokade biljetter till Gravity, har hört att den ska vara riktigt bra! Tänk er känslan, och paniken (!), när man hjälplöst flyter ut i rymden...
 

Publicerat den 2013-10-30 - klockan 16:23:54





Vad roligt!!!

2013-10-30 » 16:26:02
» evie

Men åh, nu vill jag se resultatet av baket! Jag åker på att bjuda på tårtkalas i stallet nästa helg ... åkte ju i backen förra veckan...

2013-10-30 » 18:23:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback