Höstlov!

Okej, detär officiellt höstlov och om jag har längtat! Det har varit så otroligt mycket i skolan på senaste! Stora prov varvat med nya ämnen och långa inlämningar! Nej, dom vet verkligen hur dem ska hålla oss sysselsatta ordentligt.
Men nu är det som sagt höstlov och det är mycket som ska hinnas med här också men inget skolarbete som tur är.

Det här ska jag bland annat göra på lovet:
-Hjälpa Cissi att måla i det "nya" huset
-Fixa och dona massor i stallet och runt om på gården. Harva banan med mera.
-Åka en kryssning till Mariehamn med min farmor
-Hårdträna alla mina fina pollar! 
-Starta i dressyr KM på rimbo
-Starta vår näst sista travtävling för den häs säsongen.
-Vinterhandla lite jackor och skor, kanske beställa nya vinterskor till stallet också
-Spendera lite tid med mina fina pojkvän

Har säkert missat något, det gör man alltid, men som ni ser så är det verkligen helt fullspäckat! Ni ska självklart få ta del av allt som är skrivet ovan så här har ni som en liten hint på vad som kommer hända! Ska mina fina läsare göra något speciellt på lovet? Jag är nyfiken!
 

Publicerat den 2013-10-25 - klockan 16:40:00





Söt bild :)

2013-10-25 » 17:05:05
» Emmy

Verkar vara mycket på gång men ändå mycket kul :D

2013-10-25 » 21:36:32
» Linaa

Gud vad vacker och höstig blogg du har! Älskar älskar bilden i din header,så söt! Vilka fina färger på löven det vart här ovanför! :)

2013-10-27 » 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback