I hate myself and everything about me

Vad är felet med mig!!!!?!?!? Råkade nyss radera en av mina bildmappar från mitt USB. Jag raderade bildmappen med alla fina bilder ifrån Solvalla där jag bland annat vann med Candlelight. Jag är så dum! Trodde att jag hade flyttat mappen, dvs att den hade kopierats, så utan att ens titta raderade jag den. Kan ni förstå min panik när jag såg att dem inte fanns där. och ännu mer panik när ja ser att inte det jag tar bort från USB:t hamnar i papperskorgen?!?!?! Är så arg på mig själv och ber just nu tll gud att Olivia tog de bilderna när hon tog lite bilder i helgen. Isåfall har ju hon dem på sin dator och kan skicka dem till mig igen!
 
~ de här två bilderna fanns där bland annat, så fina! ~

Publicerat den 2013-10-14 - klockan 17:04:00





Om du inte tömt papperskorgen så kan det gå att rädda bilderna. Om du öppnar papperskorgen och klickar på den filen så kommer det upp någonting om att återställa filen eller nått sånt :)

Svar: Tydligen hamnade inte grejer man tar bort från USB där, hittade dom inte iaf :(
norinjonna.blogg.se

2013-10-14 » 21:14:25

Nej med gud vad synd!! Har råkat göra detsamma några gånger men då med betydligt mindre mappar, inte roligt någonstans!

2013-10-14 » 22:10:33

sv/ Flisan bröt båtbenet när hon ramlade omkull med moppen :(

2013-10-14 » 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback