Lär känna Witezz - del 4

Högsta hon tävlat? 
Witezz har som högst startat L:B i dressyr och en clearound på 40cm i hoppning. Hon är jätte duktig!
 
Är det Witezz som bestämmer i hagen? 
Jag tror inte att Witezz bestämmer i hagen, men jag tror heller inte att hon är lägst i rang. Frågan är om det finns en så tydlig rang i hennes flock eller om det finns en lite mer ledartyp och resten är som dom är.
 
Hennes bästa hästkompis? 
Jag tror att Witezz är bäst kompis med Strumpan. Strumpan är den enda som inte Witezz stryker öronen bakåt emot när de närmar sig och ibland ser jag dem faktiskt tillsammans i hagen.
 
Vad gillar hon bäst? Att bli duschad eller svampad?
Witezz älskar att duscha. Hon står och njuter, trycker sig emot en när man shamponerar och blir jätte avslappnad. Hon älskar också att bli tvättad i ansiktet, speciellt när man skrubbar lite i pannan!
 
~ nyduschad Witezz! ~
 
Bästa tricket?
Det måste nog bli att pussas Vi gör det hela tiden och det är nog det hon kan absolut bäst också! Hon gör dock vad som helst för godis så inget av tricken hon kan än så länge är något direkt problem!

Publicerat den 2013-10-16 - klockan 13:47:00





» Julia

Åh vad fin häst!! :o Blev helt kär!

2013-10-16 » 16:37:26

Vad är det för ras i hästen? Super fin :)

2013-10-18 » 11:20:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback