Life is better when you're laughing

Idag blir uppdateringen lite lägre igen. Om en halvtimme går bussen mot stallet och sen åker vi vidare på hopptävling. Jag och Witezz ska inte hoppa, haha. Men Anna och Strumpan ska och idag debuterar dem L:B. 
Mitt jobb är att borsta sadla och sadla av, att skritta med Strumpan medan Anna går banan och fota medan Anna hoppar. Världens roligaste, nej. Men det är iallafall lite bättre nu när hon bara har 1 häst med sig.
 
Witezz ska få komma ut och röra på sig också, Vi rider nog ut en liten sväng i skogen och myser, galopperar och busar! Något lite mer allvarligt hittar vi nog på också, men vi får se vad det blir senare!
 
 
 

Publicerat den 2013-10-12 - klockan 09:00:41





» Kim

Sv: Jo men det är klart. Tycker det är jätte kul att läsa välskrivna såna inlägg, som dina :) Men tycker alddrig mina blir bra, tycker Alltid det jag säger är ointressant xD Kanske är för att jag känner mig själv?

2013-10-12 » 10:24:36

Vad kul att du vill vara med i Veckans Blogg. Jag kommer slumpa fram en vinnare i morgon, lycka till :)

Jag följer redan dig på bloglovin, kul att du la till mig med :)

2013-10-12 » 13:19:50

Fin bild :)

2013-10-12 » 13:23:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback