Those who said happiness couldn't be bought for money, didn't know where to shop

Okej, har nu beställt en iPhone5s. Är helt superexalterad i skolan och håller på att få spunk. Vill att höstlovet ska gå riktigt fort just nu, vilket det förmodligen kommer att göra, så att jag får min mobil! Har i ett halvårstid suttit och suktat på alla iPhones runt omkring mig. Min lillasysters, min pojkväns.. alla runt om mig har en iphone utom min mamma då... och nu har äntligen jag en också!
 
Idag blir det en hel dag i stallet, en hel natt också för den delen. Eftersom att jag kommer sent idag och Thomas och Anna ändå tänker sova över så kände jag att jag lika gärna också kunde göra det. Vi ska ju ändå vara där imorgon också och träna hästarna plus att jag har lovat Cissi att hjälpa henne måla lite i det nya huset! Det blir med andra ord en riktigt fullspäckad start på höstlovet, stall-fix i massor. Men jag är ju en hästtjej så vad hade jag förväntat mig.
 
Witezz ska få komma ut och gå lite hårdare idag. Jag rider henne på hacket med tanke på senaste gången. Vi kommer iallafall att galoppera lite, trava lite och skritta lite. Det kommer att vara mörkt även idag när jag rider så jag gör mitt bästa med att jobba ihop henne helt enkelt och så drar vi igång ordentligt nu på höstlovet istället. Hårdtränar lite inför dressyren helt enkelt, för att efter den gå ner lite i träning och ta det lite lugnare.
 
Nu ska jag fortsätta hypa över min nya mobil, längta ihjäl mig och börja lägga upp en liten planering för vad jag ska hinna med på höstlovet, samt på den timmen jag har innan bussen går till stallet! 
[Bildkälla; google]
 

Publicerat den 2013-10-25 - klockan 13:31:18






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback