Today is a smiling day

Jag vaknade med frost utanför fönstret idag, ca -7 grader... brr, vintern är verkligen på ingång och det börjar bli dags att inhandla de där vinterskorna nu! Idag får våra pollar komma ut på en ordentlig runda. Vi rider långt, men lugnt låter hästarna få slappna av efter en grym vecka. Witezz har än gått ganska så hårt den här veckan så det är inte mer än rätt att hon får komma ut och leka lite också!
 
Idag tror, och hoppas, jag att Vera kommer ut. Det skulle underlätta så mycket plus att det blir mycket roligare om man är flera. Jag ska dessutom försöka fota lite till min fotouppgift i skolan där vi ska dokumentera en miljö, har dock ingen aning om vad för bilder jag ska ta och hur jag ska ta dem, men jag kommer nog på något.
 
 

Publicerat den 2013-10-20 - klockan 08:58:17





» Malva

Fin bild :)

2013-10-20 » 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback