Trav- och galopp bommar 06.30 på morgonen

Klart att Witezz också ska få komma ut och röra på sig, och har man inte tid så tar man sig tid! Drog upp Anna vid 06.15 imore för att följa med mig ut och börja fixa stallet medan jag tog Witezz en sväng på volten. Hon, ursäkta vi, var jätte duktiga! Jag kände att mitt fokus idag behöver ligga på tempot. Hon får inte springa iväg ifrån mig varken i traven eller galoppen. Man kan gå över bommar i en lugn och sansad trav, det går. Och imorse lyckades vi faktiskt väldigt bra med det! Speciellt galoppen är jag väldigt nöjd med då det var länge sedan den satt sådär bra!
 
 

Publicerat den 2013-10-05 - klockan 22:21:37





Sv; tack så mycket! Det värmer. Hoppas att du har en fortsatt trevlig dag!

2013-10-06 » 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback