Vanliga frågor

Uppdaterad senast 30.12.13
 
Vem har gjort din design?
Jag gör mina designer själv med undantag för ifall jag vinner någon tävling eller liknande, men i sådant fall finns det säkerligen någon länk här någonstans!
 
Gör du gratis designer?
Svar nej, det gör jag inte längre. Jag gjorde för ett tag sedan men bestämde mig för att tiden inte finns. Jag kan dock en hel del om designande, så undrar du något eller behöver hjälp med något, tveka inte att skriva till mig antingen här eller på mejlen[email protected]
 
Är Witezz din häst?
Nej, Witezz är faktiskt min medryttarpony som jag dock rider väldigt ofta och har chansen att tävla med! Mer om våran historia kan ni se om ni klickar på länken om Witezz här ovan!
 
Vad har du för kamera/objektiv?
Jag har en systemkamera av modellen Nikon D5100. Till den har jag kitobjektivet Nikkor AF-S DX 18-105mm vilket jag tycker är perfekt objektiv att ha med på tävlingsplatsen! Jag har också objektivet Nikkor AF-S 50mm/1,8D. Ett litet objektiv perfekt att alltid ha med sig!
 
Håller du på med NH?
Nej, jag tränar inte efter NH principen. Jag behandlar mina kompisar med respekt, och försöker så gott jag kan att upprätthålla en relation till dem utan våld, tvång och dominans! Det är något alla kan göra genom att helt enkelt ändra sitt sätt att se på hästar, behandla dem med respekt samt släppa behovet av att vara hästens ledare...

Publicerat den 2013-07-10 - klockan 17:20:00





Hej vi såg att du gjorde designer förut och vi är verkligen i behov av en ny design, en väldigt enkel. Du har inte möjligen tid? För att dina designer är så fina!
Mvh

2014-12-31 » 23:07:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback