Veckans planering

Måndag: Witezz vilar medan matte pluggar ikapp lite.
 
Tisdag: Vi rider ut och jag rider igenom Witezz ordentligt. Vi övar på att vara fram för skänkeln och svara på små hjälper.
 
Onsdag: Vi rider ut med mer fokus på muskler.
 
Torsdag: Witezz får vila eftersom att jag ska på ett möte
 
Fredag: Vi tar det lite lugnt. Antingen tömkör jag henne på volten eller 
 
Lördag: Ella kommer ut på Granö så vi rider kanske ut och busar lite alla tre, om inte jag och Cissi tränar Candlelight och Strumpan emot varandra. Isåfall får Witezz antingen gå på volten eller så tar vi en tur själva.
Update: Ella kommer inte ut så jag och Anna är foreveralone. Vi får se vad vi kan hitta på för våra små pollar istället! 
 
Söndag: Lördag och söndag beror ju lite på varandra. Ifall jag idag tränar Candlelight och Strumpan med Cissi så får Witezz gå själv på volten eller ute. Annars rider vi kanske ut alla tre idag istället och busar lite! 
Chansen finns ju att Anna ska rida Preztige så isådant fall kan jag nog skritta ut en sväng med dom som uppvärmning och sen finslipa lite på volten! 
 

Publicerat den 2013-10-21 - klockan 14:23:00





» Ella

Jag kommer tyvärr inte i helgen! :'( blev lite mycket och så ska ju Oliva för en gång skull vara kvar på Gotland över helgen så då känns det kul om vi kan rida i dagsljus hehe ;) men jag kommer över Jullovet om inte tidigare!

2013-10-21 » 15:37:28

Fin bild :)

2013-10-21 » 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback