Do it, because they said you couldn't

Har varit hemma och chillat hela dagen. Det var en lära-känna dag i skolan och hela min klass bangade så att gå dit själv kändes inte som det mest lockande i världen. Istället laddade jag ner LoL och spelade några matcher. Jag jobbade lite på min design, men inget vill bli som jag vill så... det går trögt!
 
Snart ska jag dock till stallet, träffa min sötnos till ponny och rida ett svettigt dressyrpass på henne! Jag har ingen aning om vad Sofia har förberett för oss idag men vad jag vet är att jag ska göra mitt allra bästa! Kameran följer som vanligt med och förhoppningsvis kommer Lovisa att titta på - hon brukar inte ha någonting emot att leka lite med min kamera. Haha!
 
Jag ska lägga mest energi på min sits idag, men det ska också bli kul att se hur bra jag kan jobba ihop henne med de "nya bettet" då hon som sagt har blivit lite motsträvigare. Lite tyngre skulle man nog kunna kalla det. Men det ska nog gå bra, det bästa är ju att Sofia är där och kan hjälpa mig.
 
 
 

Publicerat den 2013-09-12 - klockan 13:54:44






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback