Höstfavoriterna

Hösten är påväg vare sig vi vill det eller inte! Personligen hör jag nog till den grupp av människor som tycker delar av hösten är supermysigt! Bladen ändrar färg, äpplena mognar, luften blir sval och skön, kollogårdarnas dörrar låses samtidigt som alla stockholmare lämnar Väddö för den här sommaren och det blir lugnt och tyst på Granö.
 
Har kollat runt lite på Horze, Hööks och andra sådana där "billiga" hästaffärer och samlade ihop några av mina favoriter! Hööks höstkollektioner faller mig mer i smaken är Horze, men så har det alltid varit för mig! Hööks känns mer... classy. Dessutom ha dom hur mycket saker som helst i min favoritfärg - marin. Några saker här ligger redan i min kundvagn, resten får jag väl dreggla över! Har ni någon favorit?
 
 
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10.
 

Publicerat den 2013-09-09 - klockan 10:28:15





Åh så snyggt! Älskar marinblått!

2013-09-09 » 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback