Måste få dela med mig av min glädje!

Kommer ni ihåg att jag skrev ett inlägg om min försvunna katt tidigare den här månaden? Min lille kissemiss som fick flytta till Färsna 4H Gård när vi flyttade till Norrtälje och sedan försvann under sommaren. Jag vet inte om jag redan har berättat det här eller inte men hon är iallafall hittad sedan en vecka tillbaka ungefär. 
 
Det var ett ganska känsligt ämne för mig då jag bråkade väldigt mycket med min mamma om huruvida hon skulle få komma hem igen eller ifall hon skulle stanna kvar på Färsna. Mamma tyckte att hon såg ut att må bra och att hon lika gärna kan stanna kvar där eftersom att hon ändå har varit i närheten. Jag å andra sidan tyckte att hon skulle få komma hem då det var uppenbart att hon inte trivdes där då hon redan har tagit distans ifrån gården en gång, vem vet ifall det skulle hända igen.
Hur som helst så verkar det ju som om mammor alltid har vetorätt och självklart så fick hon stanna där...

Nu verkar det dock som att någonting har fått min mamma att ändra sig och idag fick jag ett sms där det stod att Stella flyttar hem idag. Jag är i extas och vill bara få den här dagen att gå fortare och fortare så att jag så snabbt som möjligt kommer hem och kan tvinga katten att vara i mitt rum, ligga i min säng och älska mig mest, haha. Men först - ridlektion!
 
 
 

Publicerat den 2013-09-26 - klockan 14:33:33






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback