"People say nothing is impossible, but i do nothing every day"

På grund av skitvädret som har varit de senaste dagarna nu så har i princip hela min vecko-planering kraschat. Igår skulle ha varit en dag på volten då jag och Witezz skulle gått över bommar och utfört andra stärkande och bra övningar, men istället blev det en uteritt - som i och för sig slutade i en blöt, men glad Jonna. Idag skulle vi ha ridit ridlektion och tränat igenom programmen inför dressyren nästa helg, men eftersom att regnet öste ner i morse och SMHI ljög och sa att det skulle hålla på hela dagen så ställde vi in det och bestämde ny tid nästa vecka i stället...
 
Så med andra ord har ännu ingenting gått som planerat, och det brukar oftast vara anledningen till att jag nästan aldrig, officiellt, planerar. Jag kommer dock att rida på volten ändå och rida igenom programen själv med Anna som "domare". Och sen tittar jag när Anna rider igenom programet. Det blir ju iallafall en igenomridning av programen, vilket jag behöver och om inte annat så får vi ju prova att rida på vår nya volt (!) 
 
 
Kommer dessutom att komma hem vid 21.30 istället för 20.00 eftersom att min klantiga lillasyster missade bussen... Vad tycker vi om sådant? ...
 
~ 2 fina bilder jag tog från Witezz rygg ~
 

Publicerat den 2013-09-18 - klockan 16:56:34






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback