Plans of my day

Det vart inte mycket till vardagsinlägg igår, men det verkade inte som att ni led av det direkt. För att sumera gårdagen så kom jag hem från judon med en "nästan" bruten tå, 4 brytna naglar, ett blåmärke på knät och en huvudvärk som hette duga! Men tro nu inte att jag fick spö av någon, tvärt om var jag så otroligt bra igår så jag köttade ner allihopa! Vi åt pizza senare på kvällen och jag tittade på serie i min ensamhet.
 
Men om vi nu ska prata lite om den här dagen så kan vi ju iallafall understryka dåligt väder! Det verkar som att Sverige anåg att sommaren var slut, och över en natt vart det höst liksom. Supertråkigt tycker jag, speciellt med tanke på att jag nu inte kan rida Witezz på volten. Utan vi får spara det till en regnfri dag. I helgen kanske!

Nej, det får nog bli en vanlig uteritt. Vi rider inte så långt, utan hästarna får komma ut och sträcka på benen. Jag tror inte att Witezz blir ledsen, hon får ju jobba hårt imorgon... förhoppningsvis. Allt beror ju lite på vädret! Så kan inte alla be till moderjord med mig att veckan ut - ha bra väder! Det är ju inte det roligaste som finns att tävla i regn heller så, please moderjord. HELA VECKAN UT!
 
 

Publicerat den 2013-09-17 - klockan 14:13:33






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback