Throwback-thursday

 
Visst är det stor förändring, både på mig och Witezz. Det ligger så otroligt mycket bakom den här lilla förändringen. Tårar, svett, missförstånd, lycka, skratt, ilska... så mycket. Det har varit, och är fortfarande en sån otrolig resa som jag önskar att ni alla kunde få uppleva. Både jag och Witezz har förändrats så mycket. Min sits, mina kunskaper, min hantering av hästar och för att inte tala om hela mitt sätt att tänka kring hästar. Witezz har blivit mer vuxen i sitt sätt att vara hon och jag har kommit så mycket närmare varandra och även hennes huvud fullt med så mycket mer kunskap. Vi är ett team.

Tack Olivia och Cissi för att ni låter mig genomföra den här resan. Tack för att ni stöttar, hjälper mig och pushar mig frammåt. Tack Sofia för allt du har lärt oss och allt du kommer att lära oss i framtiden. Tack Illuztra för att du tog den finaste hästen till världen!
 
På söndag startar jag och Witezz vår andra tävling tillsammans och vi kommer rocka banan! Vi kommer ha så otroligt roligt och det bästa är att veta att vi har kommit hit tillsammans! Vi har med mycket både mot och framgångar tagit oss hela vägen hit och längre ska vi gå!

Publicerat den 2013-09-26 - klockan 21:53:42





Sv; Åh, tack så mycket ! Vad glad jag blir ! Kram :)

2013-09-26 » 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback