Veckans planering

Måndag: 
Göra klart engelskauppgiften i sista minuten, hehe.
Blogga
Judo träning
 
Tisdag: 
Kötta på matten
Kika lite i företagsekonomiboken
Rida ut Witezz på en lugn och lösgörande ridtur
Hjärntvätta mig själv med hur en ordentligt dressyrsits ser ut
Skämma bort Witezz ordentligt och be om ursäkt tiomiljoner gånger (ja, hon kommer ihåg!)
 
Onsdag:
Plugga företagsekonomi
Plugga matte...
Tömma diskmaskinen, rensa kattlådan och städa hela huset
Visa mamma hur duktig jag var och hoppas på pengar
Gå på höstmarknaden med Alex och köpa godis för alla mina pengar
 
Torsdag:
Företagsekonomiprov
Matte "test"
Dressyrlektion eller hoppning med Witezz.
Förmodlingen köra Strumpan eller Candlelight
 
Fredag:
Njuta av att det är fredag.
Njuta av att det är fredag.
Njuta av att det är fredag.
Rida ut Witezz på en mysig ridtur ut i skogen
Köra Candlelight eller Strumpan på en lugn joggingtur
Packa och putsa all travutrustning
Mysa med - och pyssla om Candlelight och Strumpan
 
Lördag:
Gå upp jätte tidigt, packa lastbilen, borsta hästarna och åka iväg till Solvalla.
Vinna mina två lopp
Åka tillbaka till stallet och släppa ut två nöjda hästar i hagen och ta in en annan
Rida ut eller eventuellt trimma lite på volten med Witezz
 
Söndag:
Rida ut och mysa med Witezz
Få söndagsångest
 

Publicerat den 2013-09-30 - klockan 17:04:00





Grymt härlig bild :D

2013-09-30 » 18:32:59

sv. åh tack så jättemycket, vad glad jag blir :D

2013-09-30 » 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback