Vikten av att skämma bort sin häst

Jag hade sovmorgon imorse och kunde sova så länge som till 09.30. Skämde bort mig själv med äggmackor till frukost men insåg dock till min förfäran att citronmajonäsen var slut - nej, vanlig majonäs funkar absolut inte! Så det var bara att dra på sig kläder och cykla iväg till affären! Inget mig emot och dessutom hittade jag världens största äpple som får följa med mig till stallet senare!
 
 
Älskar att skämma bort Witezz även om det gäller att vara lite försiktig så att hon inte blir för tiggig. Jag har alltid hästgodis liggande i fickan och en stor påse i min låda full med olika sorter!  Äpplet kostade 4 kronor och det är hon värd, haha! Brukar nu ibland skämma bort era vänner ordentligt, köpa morötter i affären eller något sådant?

Publicerat den 2013-09-20 - klockan 11:23:56





» emma

gud så fin häst du har :D

2013-09-20 » 14:47:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback